GAYA EKSKLUSIF

GAYA EKSKLUSIF
Gaya Eksklusif - Online Kurta Shoppe

Isnin, 31 Ogos 2009

Abe Lie - Percayalah ... "Pengundi DAP" akan memenangkan sebilangan kecil sahaja kerusi PKR dan PAS

Ini adalah satu Analisis Politik. Renungkan kembali PRU 12 2008. DAP bertanding 19 kerusi. Oleh yang demikian, mereka hanya mampu perolehi 19 kerusi sahaja dalam DUN. Mereka mahu memerintah Perak. Jadi bagaimana?

Kesimpulannya mereka perlu memenangkan beberapa sahaja kerusi PKR dan PAS. Hasilnya 7 kerusi PKR dan 6 kerusi PAS berjaya "dimenangkan" oleh DAP. Lihat pula kerusi PKR, bagaimana? Hanya 3 sahaja Calon Melayu dimenangkan.

Seterusnya apakah komposisi kaum/agama yang terhasil oleh Pakatan itu......

Lihat di sini - Sekiranya berasaskan agama Islam 23 bukan Muslim berbanding 8 sahaja ADUN Muslim. Sekiranya berasaskan ras 24 Bukan Melayu dan 7 sahaja yang Melayu. Apakah makna semua ini?

Amat benar mereka membisikkan kepada "Pengundi mereka" agar menewaskan Calon kaliber PAS dan PKR sekonyong-konyongnya. Agar mereka tiada punya potensi kepimpinan yang baik untuk ditonjolkan. Semua Calon popular PAS/PKR kalah.

Nizar juga bukanlah kategori Calon popular PAS sebelum RU 12. Tambah lagi Nizar separuh darahnya beraskan Tionghua.

Hasil keseluruhannya mereka tahu mereka telah berjaya bina "kerajaan impian" mereka.

Siapakah "pengundi DAP" itu? Mereka adalah golongan yang ras mereka ABM iaitu.... Asal Bukan Melayu. Kumpulan ABM ini telah dipropagandakan anti UMNO supaya tidak mengundi calon BN walaupun daripada lain-lain parti. Selepas PRU 12 DAP telah BERJAYA dan misi dan strategi politik ala-komunis mereka. Mereka memerintah "ala-komunis" juga. Malah semacam Fasis pun ada jua. Soal ras dan hak untuk ras dipermain isukan. Hinggalah wujud idea menubuhkan "kerajaan ihsan" itu.

Kenapa kerajaan ihsan? Kerana jumlah kerusi BN sememangnya tak cukup untuk menubuhkan kerajaan. Maka ihsan daripada ADUN bukan BN diperlukan untuk menubuhkan kerajan ihsan ini. Lalu Allah telah melimpahkan rahmatnya. lalu dibukakan hati TIGA perwira untuk merealisasikan kewujudan Kerajaan Ihsan ini.

Kekuasaan ini milik Allah. Allah memberikan kepada sesiapa yang Dia kehendaki. Kesimpulannya jika anda berangan PAS dan PKR Melayu akan menang lebih kerusi berbanding PRU12, ianya adalah mimpi di siang hari. Kerana "pengundi DAP" itu akan mengalahkan mereka walaupun "terpaksa" memenangkan Calon UMNO. Ini penting untuk mereka menjadi cukup BERKUASA. Itulah dinamakan politik. Dan sedemikianlah Strategi Politik DAP di Perak. Justeru pilihan yang ada pada kita ialah memenangkan semua calon Islam di atas kenderaan UMNO atau Gerakan Perak Bersatu. Itu saja!

Kerajaan Islam mesti memerintah Perak - Bersatu adalah Slogan - UMNO dan NGO bersepadu - Kemenangan Untuk Semua

Ini adalah pesanan Marhaen. UMNO setunggalnya takkan mampu memenangi PRU 13 bagi Negeri Perak. UMNO adalah kenderaannya. Manakala tenteranya ialah pemimpin dan ahli UMNO. Bukan mereka sahaja. Semua gerakan NGO besar dan kecil dan seluruh pergerakan bawah tanah hendaklah berganding bahu bersama-sama di atas nama Bersatu. Apakah yang mesti disatukan itu? Hati.... Hatilah yang mesti disatukan. Bersatu Hati!

Siapa nak melakukannya. Oh ya! NGO marhaen besar dan kecil bilangan ahlinya telah disatukan. Pergerakan bawah tanah juga telah disusun. Maka UMNO bersedialah menyusun jentera mereka. Selesaikan semua persoalan teknikal politik dan kepartian. Duduk semeja dan selesaikan masalah yang timbul. Tak apa. Nanti kalau ada yang tak kena juga, kita akan tembak.

Oh ya! Nak menyatukan ikatan Sillatur Rahim ini bukan kerja mudah! Banyak kerja-kerja aktivism yang diperlukan. Kerana kita nak Islam yang memerintah negeri ini.

PAS telah terbukti gagal. Mereka tak mampu jadi pemimpin. Begitu juga PKR. Mereka hanyalah pengikut.

Tangkap Sivakumar Tangkap! Tangkap Segera!!!!


TANGKAP SIVAKUMAR TANGKAP
TANGKAP SEGERA
SUMBATKAN SIVA KE DALAM PENJARA

TANGKAP HAMDAN TAHA TANGKAP
MENCURI KAYU, BATU DAN APASAJA
JADI BROKER MEMANG BETUL BARUA

HUAHAHAHAHUAHAHHHAHAHA


Satu plot tentang kisah Hamdan Taha..... kahkahakahakah!!!!!

Mula-mula Hamdan Taha yang bagi ceramah. Tak dak cerita lain. Semua cerita liwat sampai orang yang mendengar pun boo kat dia. Orang Umno pun tak percaya!Lepas tu, hamdan Taha cakap, orang Melayu Sungai Siput semua bodoh, pi undi Jeyakumar. Bodohnya orang melayu Sungai Siput pi undi orang India. Last-last, orang kutuk balik, selama ni pun orang Umno undi Samy Vellu! Samy Vellu tu Melayu ka? Hamdan Taha terkedu.

Lepas tu Ezam pulak cakap. Mungkin sebab dia tengok Hamdan Taha kena boo, dia langsung tak cerita pasai liwat, sebaliknya cerita pasai dia nak perangi rasuah...........

Bila Sivakumar melalak nak adakan Sidang Dewan kau orang jadi kecut perut!


Bengap! Itulah istilah yang ditujukan buat pemimpin yang lembab.... Pertama, apa yang Sivakumar buat itu adalah salah di sisi undang-undang. Dia menggunakan letterhead speaker. Itu misleading dan mischief. Itu satu penipuan! Kenapa seorang Ketua Kerajaan Negeri tak mampu nak melihat apa yang dibuat Siva itu satu kesalahan jenayah. Kenapa tidak dilaporkan kepada pihak polis. Kenapa semua ADUN yang menerima surat tersebut itu juga tidak melaporkannya kepada pihak Polis? Kenapa? Terang lagi bersuluh Sivakumar telah melakukan jenayah... Heretlah dia ke muka pengadilan... Mana barisan peguam penasihat Kerajaan Negeri atau peguam penasihat UMNO... Bahalul jugakkah? Kenapa tak reti nak menasihat i pemimpin kita yang buta undang-undang ini?

Jangan lupa? Kerajaan yang kamu pimpin itu bagaikan telor dihujung tanduk! Kerajaan ihsan! Bukan kerajaan BN.... Kamu semua tahu tak ADUN Pembangkang akan datang Sidang Dewan pada 2 September ini. Kamu tahu tak mereka sudah ada kunci spare Dewan negeri. Kamu tahu tak begitu banyak pegawai kerajaan di SUK yang menyokong mereka... Yang bersubahat dengan mereka! Jangan nanti putih bijik mata... Bila Sidang DUN berjalan dan membubarkan Dewan.... menyingkirkan MB dan bla bla bla... Mana rangakaian keselamatan yang kau orang awasi ini? Sudah disemak betul-betulkah? Sudah pastikah pada 2 September ini orang PKR, PAS dan DAP tidak akan turun beramai-ramai membanjiri SUK...??????? Atau mereka akan bikin Demonstrasi Besar-besaran????

Jadi ........ buatlah sesuatu... Jangan tidur di bulan Ramadhan ini....

Ahad, 30 Ogos 2009

Amaran Keras No. 1 - Apa Hamdan Taha & The Gang bikin ni?

Sampaikan mesej ini kepada sesiapa jua yang mengenali Hamdan Taha atau sesiapa yang bekerja bersamanya. Dan mesej ini ditujukan tepat kepada sesiapa jua yang bekerja bersamanya.

Hati-hati. Anda SEMUA sedang dalam perhatian. Jadi segaralah ca alip but cepat-cepat sebelum diterjang keluar! Sebelum buntut kau dirembat mampat macam Pak Nuar pernah rembat buntut hang dulu.... Mungkin lebih sadis kali ini.

Kepada MB Zambry.... ingat yer! Kerajaan Perak bukannya kerajaan BN. Kerajan ini adalah kerajaan ihsan. Buat kerja biar pakai otak manusia dan jangan pakai otak lembu nanti kau pulak yang jadi lembu!

Juga diingatkan kepada MB Zambry.... Masuk kawasan orang kena ketuk pintu dan bagi salam. Jangan main rempuh ranak ajer. Setiap rumah ada ketua. Helo-helo ketua rumah dulu yer. Belajar adab kesopanan dan tatasusila skit. Respek sikit kat otai-otai lama na......

UMNO mendapat celaka kerana spesis-spesis bongok macam kau orang ni! Jadi kalau dah sesat jalan tu.... cubalah cari jalan pulang..... kalau tidak!!!!! Nyos la kamu semua!

Sabtu, 29 Ogos 2009

Nik Aziz dan Tahi itu sama saja! Atau Nik Aziz juga adalah MahaDiraRaja Firaun

Dr M hanya digelar Mahafiraun tapi Nik Aziz lagi hebat. Beliau terus saja digelar MahaDiRaja Firaun. Itulah tahap dewa yang diberikan oleh penganut "agama PAS" yang baru diciptakan oleh Nik Aziz.

Lalu seorang lagi bakal Sasterawan Negara akan menulis sebuah Novel yang bertajuk Tahi. Dan karikatur kepala Tahi itu ditujukan kepada seorang yang bernama Nik Aziz. Memang dah dijijikkan juga manusia haram jadah itu.

Antara sinopsis cerita Novel itu menceritakan bagaimana susahnya kepala tahi itu nak dikeluarkan. Kerana kepala tahi itu dulu ada di segmen yang ketiga dan keempat. Namun satu masa dahulu kepala tahi ini pernah terajang kepala tahi yang terdahulu keluar. Hujan yang turun telah membersihkan kepala tahi yang dahulu dan kepala tahi itu pun bersemadi sebagai baja di dalam tanah. Namun kepala tahi yang ini bila dia sudah menjadi kepala tahi; amat sukarlah untuk dikeluarkan. Paling malang sekali ialah kerana kepala dubur menghala ke lubang najis yang busuk lagi uwexxxx.... Takkan terbasuh oleh hujan dan akan terus berendam ia di dalam kolam najis Indah Water buat jangkamasa yang amat panjang
.......

Jumaat, 28 Ogos 2009

UMNO adalah parti celaka!

Itulah istilah yang paling tepat buat masa ini untuk sebuah parti yang bernama UMNO. Terutamanya ini ditujukan kepada barisan kepimpinannya sekarang. Kerana apa? Kerna mereka semuanya lembik nak mampus. Penakut dan tak berani. Takder telor!!!!

Apa pedaskah penulisan ini buat ahli dan penyokong UMNO? Pergi mampuslah semuanya! Sindrom bangga diri, belagak dan perasan kangkang. Memang lanciaw!

Adilkah kita menulis sebegitu kepada sebuah pergerakan Melayu berzaman yang telah membebaskan bumi Tanah Melayu dan Malaysia amnya. Apa yang penulis tulis itu benar realitinya pada majoriti pengundi masakini yang menewaskan UMNO dalam semua pilihanraya kecil yang ditandinginya.

Jawapannya mudah! UMNO masih tak sedar diri. Masih tidur dan lena. Ingat!!!!

Kerajaan Perak beralih arah bukan kerana UMNO mempunyai kerusi yang cukup untuk menubuhkan kerajaan. Kerajan Perak kini adalah sebuah "kerajaan ihsan", tapi orang UMNO masih bahalol dan tongong!

Saya menyeru kepada bloggers rakan sekalian tulislah yang sebenarnya jika kamu semua sayangkan parti UMNO ini. Telanjangkan mereka yang benar-benar kongkang dan mangkuk. Sepak muka mereka sorang-sorang dan terajang kepala butuh mereka yang tengin itu! Jika kita lakukan ini saya yakin UMNO akan kembali dipulihkan!

Isnin, 24 Ogos 2009

Permatang Pasir - Bersatu Demi Keamanan

UNDILAH UNTUK KEMAKMURAN, KEAMANAN DAN KESEJAHTERAAN.

Jumaat, 21 Ogos 2009

Sabtu, 15 Ogos 2009

Haram Bekerjasama Dengan DAP!!!!

Sesiapa yang bersekongkol dengan Makhluk DAP akan masuk Neraka Jahannam!!!!!

Jumaat, 14 Ogos 2009

Rakyat Malaysia mesti tolak DAP!

Satu nasihat buat semua Melayu dalam setiap Parti. Pertama kalinya, ayuh kita redakan pertelingkahan sesama kita. Baik yang UMNO, PKR mahupun PAS atau sesama sendiri. Kita mesti sedar bahawasanya DAP lah punya segala kebilaukacauan ini. DAP telah menjadi iblis menyebabkan kita bertelingkah sesama sendiri.

Juga kepada semua Cina dan India. DAP juga tiada segan sila memporak perandakan kaum Cina dan India.

DAP adalah Kejahatan. DAP adalah Dajjal.

Silakanlah kamu yang merasaa nak bantai UMNO. Bantailah UMNO. Sebenarnya kamu hanya membantai sahabat kamu di dalam sebuah parti yang bernama UMNO. Jadi tak usahlah bantai UMNO. Bantailah individu tersebut atas kelemahannya atau kedungunannya. Begitu juga dengan sahabat kamu dalam PAS dan PKR.

kalau ada saudara mara kita yang menjadi ahli PAS dan PKR atau UMNO sekalipun, mereka semua tiadalah salah. Kerana yang salah ialah mereka itu sendirinya.

Misalnya, kalau Azmin suka isterinya dimadui oleh orang lain.... demikianlah buruknya kelakuan Azmin itu. Kalau Anwar sukakan dubur sebagai pemuas nafsunya. Itu adalah kesukaan Anwar. Tetapi ramai orang islam dan orang Melayu tak suka kepada lelaki pendubur dan lelaki dayus. Itu sahaja.

Lim Kit Siang memang bapak rasuah nombor 1. Betul atau tidak? Lim Kit Siang memang kaya. Bodohlah siapa yang buta dan tak tahu, sebenarnya gengster yang paling kaya di Malaysia ini ialah Lim Kit Siang. Siapa yang cuba sangsi kenyataan ini memang banghal juga. Apatah lagi kalau orang itu adalah seorang Melayu yang nak membela Lim Kit Siang. Sahlah ummat jahil itu memang Munafiq Wa Muzabzab.

Anak Lim Kit Siang ynag bernama Lim Guan Eng itu sebenarnya ialah seekor babi. malah lebih teruk dari Babi. Teresa Kok ialah Ibu Ayam no. wahid. Anak ayamnya ialah Elizabeth Wong. Buta lagikah!

Ronnie Liu tu macai Kit Siang ajer. Ngeh dan Nga pulaks adalah suku sakat komunis moden. Jahat budi mereka seperti ganasnya Komunis tapi cara hidup bagaikan Kapitalis paling laknat!

Khamis, 13 Ogos 2009

Apakah itu Pakatan Rakyat a.k.a Pakatan Riot

Pakatan Rakyat adalah iblis. Mereka juga adalah syaithan jahannam. Pakatan Rakyat bukanlah suatu gagasan setara untuk gabungan tiga parti seperti yang digembar-gemburkan. PAS bukanlah elemen Pakatan Rakyat. PKR bukanlah elemen Pakatan Rakyat. Pakatan Rakyat adalah manifestasi kebrutalan DAP dalam memakan kawan sendiri. PAS tak wajar membiarkan mereka dibuli oleh DAP seperti di Selangor. Di Perak dahulu, misalnya, PAS amat suka dikudai DAP. Manakala PKR Melayu telah disampah sarapkan oleh DAP lahanat itu. Lihat pula di Penang, apa yang Lim Guan Eng bikin. Apa dia ingat dia Raja?????? Isu Kg Buah Pala adalah suatu pembohongan yang nyata oleh DAP Mazhlumah ini. Mereka punya manifestasi mudah saja. Cakap Lain Bikin Lain. Mereka cakap merekalah pejuang anti Rasuah tapi SEBENARNYA, DAP itulah Perasuah Mutlaqin.

DAP bukanlah parti chauvanis Cina. Tetapi yang pasti mereka mempergunakan isu perkauman Cina hanya untuk meraih kepentingan politik busuk mereka. DAP gunakan isu perkauman HINDRAF hanya untuk keuntungan politik basi mereka. DAP adalah iblis. Dan DAP lah yang menunggangi Pakatan Rakyat atas nama keadilan kunun. Sungguh binasa DAP ini.

Kerajaan Kedah bukanlah kerajaan Pakatan Rakyat. Kerajaan Kedah dan Kelantan adalah kerajaan tulin PAS. PAS kena pisahkan diri mereka daripada najis Pakatan Rakyat yang kotor zulmat.

DAP tidak keluar ke jalanan. DAP tak suruh bangsa Cina keluar demontrasi jalanan. DAP hanya api-apikan orang Melayu dan India untuk keluar berdemonstrasi!!!!!

DAP telah lakukannya di peristiwa lembu jalanan di Bukit Chandan. Mereka telah pergunakan lagi Melayu dan India dalam Sidang kerajaan Berdengung bawah pokok. Mereka cipta bobrok agar Melayu nampak bodoh. DAP memang jahat.

DAP lah yang mengajarkan Melayu lawan Sultan. DAP memang keturunan Penderhaka Sang Komunis jati. Pakatan Rakyat itu adalah agenda DAP sebenarnya. Mereka adalah penipu yang paling bergaya. Mereka berlagak miskin dalam mewah kekayaan. DAP bawa masuk dana luar untuk meringkukkan Melayu terpenjara di negara sendiri. DAP mengkulikan India sebagai buruh kasar. Dan DAP mengaburi Cina dengan tawaran bisnes dan perdagangan. Kemudian mereka sapu duit tokey Cina. DAPlah pencuri paling besar, paling licik dan paling gondrong. Sehinggakan orang yang mereka pergunakan jadi tak sedar diri mereka telah dipergu
nakan.

Mari kita atur susunkan barisan pejuang blogger.....

Geng Mat Saman Kati telah dilemahkan. Pergerakan internet mereka semakin lumpuh kerana tiada lagi sumbangan yang boleh diberikan lagi. Namun itu semua tiadalah penting.

Kepada semua blogger bersahabat.... Kita semua mesti ada facebook.... Setiap blogger kita akan ada lebih daripada 1 nick dalam face book.... Kita akan mulakan perang saraf di dalamnya....

Kita semua nanti akan dibekalkan dengan elemen psyche maut yang akan menukarkan pemikiran generasi muda supaya membenci Pakatan Riot itu.... Hahahahahahhahaha....

Kita akan jadi user generasi muda dan kita akan jadi ramai.... Kini jaringan kita sudah ada lebih 200 orang.... Setiap orang akan ada 5 id... Cuba bayangkan 1000 orang maya akan serang hendap minda anak muda untuk terus membenci Pakatan Rakyat.... Ini adalah gerakan sulung yang akan bergerak pantas... senyap dan teratur.... Sehinggakan mereka tak tahu siapakah kita...

Dalam pertapaan .... Perak Bangkit telah punya 125 ID dan telah bergerak secara senyap... di facebook, my space, friendster, dan tagged.... haluan minda anak muda telah mula berganjak untuk terus membenci Pakatan Riot...

Rabu, 12 Ogos 2009

Kami bangkit dari pertapaan yang panjang

Alhamdulillah. Solidariti buat semua ummat. Kini kita bertemu kembali. Dalam suasana yang penuh bersemangat. Ayuh kita perbetuli segala kesilapan masa lampau. Ayuh kita segerakan peperangan yang belum selesai ini.

Wahai semua saudaraku. Dikaulah semua sahabatku. Marilah kita mensenjatakan jiwa dengan dipenuhi semangat lamina. Kita mesti hapuskan semua petualang. Kita akan gilis semua musuh dengan penuh semangat perwira.

Ayuh saudaraku semua. Jangan ada lagi yang undur ke belakang. Kita teruskan mara ke hadapan.

Ingatan buat semua. Ambillah peristiwa perang Uhud buat jadi pengajaran. Jangan harta dunia yang kita kejari. Ini adalah perjuangan yang suci lagi murni!