Langkau ke kandungan utama

Super Dropshipper


TEKAN IMAGE DI ATAS DAN LIKE TERUS DAN VIEW lah FB page kita.


Kita sekarang sudah mempunyai Teknologi di dalam Bidang Drop Shipping. Kita akan berada di mana-mana di seluruh Malaysia. Kita juga menawarkan Professional Service dalam Business In Escrow.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kenapa kita semua mesti terlibat dalam Online Biz?

Salam. Beruntunglah kita kerana kita masih hidup lagi. Lalu untuk kita meneruskan kehidupan kita kita mesti menganjak pemikiran kita ke tahap yang lebih maju. Dunia maya atau Internet menganjak cara bertindak manusia dengan lebih pantas. Apakah yang kita perlukan dalam hidup ini? Kita perlukan ilmu. Justeru, ilmu kita sangat berkait rapat dengan kesemua tatacara kehidupan kita sehari-hari. Ingatlah sekalian, kita adalah apa yang kita makan. Kita nak makan apa bila waktu pagi? Kita nak minum apa pula? Saya cadangkan anda makanlah roti yang dibakar dan disapu dengan Garlicious. Apakah itu Garlicious ? Dan jika sudah makan dan nak minum, anda minumlah Agros Coffee . Kedua-dua produk ini adalah hasil keluaran bumiputr a. Maka jika anda sudah mahu menukar selera maka bolehlah mencuba Garlicious dan Agros Coffee.

UMNO dan PAS mesti dileburkan. Ke Arah Politik baru.

Jika UMNO akan dileburkan oleh Khairy Jamaluddin untuk menjadi BN atau The Nationalist; maka PAS juga mesti diakhiri. PAS boleh dianjakkan menjadi suatu gagasan NGO yang menjadi badan gabungan semua pertubuhan-pertubuhan Pro Islami.  Orang-orang PAS yang mahu terus berpolitik bolehlah menyertai PKR kerana PKR adalah sebuah parti yang juga Pro Islami. PKR ialah The People Justice atau bahasa rocknya ialah And Justice For All. Awal 70-an wujudnya sebuah gagasan NGO Pro Islami yang dinamai sebagai ABIM. Setelah sessi penjaaan selesai maka Anwar Ibrahim telah sebulat suara diangkat menjadi Pemimpin Ulung gagasan Perjuangan ini. Manakala Arwah Ustaz Fadzil Noor adalah timbalannya. Beberapa tahun kemudiannya barulah Haji Hadi menjadi YDP ABIM Trengganu. Siapa yang tidak ABIM masa itu? Mat Sabu juga ABIM. Orang lama yang ada dalam PAS kini hanyalah Mustafa Ali. Beliau lebih kanan daripada Datuk Nik Aziz ketika era 70 an kerana beliau ialah Ketua Pemuda PAS ketika PAS berpisa